niedziela, 29 września, 2024
spot_img
Strona głównaNarzędzia i programyRecenzja NeuronWriter Opinia i Cennik 2024

Recenzja NeuronWriter Opinia i Cennik 2024

Jeśli często piszesz różne artykuły lub inne treści, możliwe, że często czujesz zmęczenie lub niemoc twórczą, spędzając wiele godzin na pisaniu. Pomimo włożonej pracy teksty nie zawsze są też widoczne w sieci i czytane. Może jesteś copywriterem albo starasz się właśnie wypromować swój blog lub sklep? A gdyby istniała aplikacja, która pomogłaby Ci pisać wysokiej jakości treści, jednocześnie optymalizując je pod kątem SEO?

Tworzenie treści, które są zarówno angażujące, jak i zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek, nie jest łatwym zadaniem. Możliwe, że znasz już aplikację NeuronWriter lub podobne do niej narzędzia.

Poniżej dokonamy przeglądu i oceny NeuronWriter. Omówimy funkcje aplikacji, jej zalety i wady, aby pomóc Ci zdecydować, czy ta aplikacja jest odpowiednia dla Twoich potrzeb.

Czym jest NeuronWriter?

NeuronWriter to narzędzie do pisania, które pomaga użytkownikom tworzyć wysokiej jakości treści na bazie wyników wyszukiwania (SERP) oraz NLP (Natural Language Processing), czyli przetwarzaniu języka naturalnego. Dzięki temu treści mogą uzyskać nie tylko wyższe pozycje w wyszukiwarkach, ale i dostarczać lepszej jakości czytelnikom.

NEURONwriter - edytor analiza i szczegóły

Twórcą jest spółka Contadu oferująca platformę content intelligence, która zapewnia strategiczne spostrzeżenia dla osób zajmujących się tworzeniem i planowaniem treści. Content intelligence to koncepcja analizy danych w czasie rzeczywistym prowadząca do jej optymalizacji. Obejmuje obszary takie jak SEO, analityka i marketing treści.

Zatem, co ważne, narzędzie to zostało zaprojektowane nie tylko do samego pisania treści, ale jest kompleksowym kombajnem łączącym narzędzia do pisania i planowania treści, generowania tekstów AI oraz porównywania wyników SERP. Funkcjonalności omówimy już za chwilę. Najpierw jednak odpowiedzmy na pytanie dla kogo jest przeznaczony NeuronWriter.

Kto może z niego korzystać?

NeuronWriter to narzędzie, które może być przydatne dla każdego, kto potrzebuje pisać treści dla swojej firmy lub użytku osobistego. Narzędzie jest pomocne dla tych, którzy zmagają się z blokadą pisarską lub potrzebują inspiracji, aby rozpocząć proces pisania. Będzie ono szczególnie przydatne dla osób pracujących nad zwiększeniem widoczności treści w sieci. Blogerzy, specjaliści ds. marketingu treści, copywriterzy, freelancerzy oraz inne osoby piszące teksty mogą skorzystać z sugestii i podpowiedzi aplikacji.

NeuronWritera docenią także osoby, które chcą poprawić swoje umiejętności pisania lub też są nastawione na szybkość tworzenia i dostarczania wysokiej jakości treści. Innymi słowy, każdy, kto chce usprawnić swój warsztat pisania i tworzenia treści, może wykorzystać aplikację NeuronWriter do usprawnienia całości procesu.

Z programu mogą skorzystać m.in.:

  • copywriterzy, content writerzy, freelancerzy
  • blogerzy i twórcy treści
  • specjaliści od marketingu, specjaliści SEO
  • przedsiębiorcy, Agencje SEO i marketingu
  • małe i średnie firmy, działy marketingu dużych firm.

Funkcjonalności NeuronWriter

Aplikacja NeuronWriter posiada szereg funkcji związanych z pisaniem treści AI, analizą treści NLP, analizą wyników SERP oraz planowaniem i zarządzaniem treścią domeny lub innego projektu.

Dodatkowo, tworząc projekt, mamy opcje m.in. uzupełnienia kluczowych fraz dla naszej domeny, słów negatywnych (wykluczeń) i adresów URL konkurencji.

NEURONwriter projekty

Edytor treści

Sam edytor do pisania treści jest przyjemny dla oka i nie powinien sprawiać problemu nawet niedoświadczonym użytkownikom. A jeśli już korzystasz z podobnego rozwiązania, sporo elementów będzie wyglądało znajomo.

Edytor posiada wbudowany podział na treść główną (zakładka content) oraz meta dane (zakładka <meta>). Mamy możliwość stworzenia konspektu artykułu. W lewym górnym rogu jest też wiele ikonek, służących do analizy i planowania treści. W prawym górnym rogu możemy szybko przejść do samouczka, gdyby coś sprawiało nam problem.

NEURONwriter - edytor treści

W edytorze mamy opcję eksportu treści do różnych formatów, np.: html, docx. Oprócz tego możemy przejrzeć poprzednie, zapisane wersje projektu.

Podgląd wyników YouTube

Jeśli tego nie wiesz, YouTube jest jedną z największych wyszukiwarek w internecie wraz z Google, Google Obrazy itp. Oczywiście są tam różne treści, które są mniej lub bardziej popularne i dla jednych tematów YouTube będzie bardziej istotną wyszukiwarką niż dla innych. NeuronWriter umożliwia nam szybki podgląd wyników w tej wyszukiwarce z poziomu edytora, czym wyróżnia się na tle konkurencji.

NEURONwriter - edytor wyniki YouTube

Wyszukiwanie bezpłatnych obrazów

Poręczną funkcjonalnością podczas pisania treści jest możliwość wyszukania obrazów i grafik z bezpłatnych repozytoriów, które możemy osadzić za pomocą hotlinku w pisanym drafcie lub przejść bezpośrednio do źródła i pobrać obraz.

Obrazy możemy dodawać też bezpośrednio z dysku lokalnego, wklejając je do pisanego tekstu.

NEURONwriter - edytor wyszukiwarka bezpłatnych obrazów

Ocena czytelności

Edytor wyposażony jest również we wskaźnik czytelności tekstu, informujący o medianie dla konkurencyjnych stron oraz naszym wyniku. Im wyższy wynik, tym treść jest łatwiejsza do zrozumienia dla czytelnika.

NEURONwriter - edytor wskaźnik czytelności

Analiza SERP

Analiza konkurencji i wyników wyszukiwania jest jedną z kluczowych funkcjonalności NeuronWriter. Do dyspozycji otrzymujemy narzędzia do wnikliwej analizy wyników SERP i oceny treści stron konkurencyjnych widocznych na dane frazy. Możemy sprawdzić wynik pod różnym kątem.

NEURONwriter - analiza wyników wyszukiwania

Dostajemy podgląd wyników wyszukiwania z uwzględnieniem oceny jakości treści na daną frazę, szacowanym autorytetem domeny i strony na bazie znanego dobrze narzędzia Moz. Ponadto tytułem, językiem, liczbą użytych słów, oceną czytelności itp. Na koniec rezultat możemy łatwo wyeksportować do pliku xls.

NEURONwriter wyniki SERP konkurencja

Możemy także przejrzeć strukturę treści i nagłówków SERP, wyniki dla Open Graph i Schema oraz zakres treści (czy użyto tabeli, obrazów, wideo).

NEURONwriter wyniki SERP zawartość

Do różnych wskaźników możemy użyć także widoku na wykresie, który daje nam lepszy pogląd na dane.

NEURONwriter wyniki SERP porównanie konkurencji

Generator tekstów AI

Kolejną znakomitą funkcjonalnością, przydatną podczas pisania jest sztuczna inteligencja. Do dyspozycji dostajemy zestaw akcesoriów do pisania AI. Gotowe szablony promptu wystarczy uzupełnić o słowa kluczowe i inne informacje, które pozwolą na wygenerowanie tekstu.

W standardowych szablonach możemy np. przygotować wstęp do artykułu, opis produktu lub sparafrazować fragment tekstu. Dostępne są również zaawansowane szablony, dzięki którym możemy wygenerować cały szkic artykułu wraz z nagłówkami.

NeuronWriter szablony i narzędzia pisania AI

Sprawdzanie plagiatów

Kiedy Twoja treść jest już gotowa, możesz również sprawdzić, czy jest unikalna. Narzędzie do antyplagiatu wyszukuje fragmenty zdań i mapuje je z aktualnie zaindeksowanymi stronami widocznymi w Google.

Raport dostarcza informacji czy treść jest unikalna, a w przypadku znalezienia podobieństw, podkreśla odpowiednie fragmenty tekstu.

NEURONwriter sprawdź plagiat
NEURONwriter narzędzie antyplagiat wyniki raportu

Sugestia linków wewnętrznych

Spośród innych ciekawych funkcji jest ta, która dostarcza rekomendacji pod kątem możliwości wewnętrznego linkowania nowych podstron z już istniejącymi podstronami. Otrzymujemy listę, dzięki której możemy ocenić i powiązać treści w naszej domenie.

Planowanie treści

Kolejną opcją, jaką otrzymujemy, jest zakładka planowania treści, gdzie możemy zapisać na później interesujące nas tematy oraz przypisane do nich słowa kluczowe.

NEURONwriter - planowanie treści

Na poziomie analizy słowa kluczowego mamy opcję wygenerowania propozycji dalszej treści i zaplanowania ich na później.

NEURONwriter - pomysły na nowe treści

Zarządzanie treścią i projektem

Zależnie od planu możemy pogrupować naszą treść na poziomie różnych projektów. W każdym projekcie mamy podgląd do stworzonych analiz na podaną frazę kluczową, z szeregiem informacji takich jak ilość wyszukań, aktualny wynik oceny jakości treści. Dla każdej analizy możemy utworzyć tagi i przypisać je do konkretnych osób, co można następnie uwzględnić w filtrowaniu. Widoczność poszczególnych kolumn możesz ustawić wedle uznania. 

NEURONwriter - zarządzanie projektem i treścią

Zarządzanie zespołem

Możliwość zarządzania zespołem to kolejny aspekt aplikacji NeuronWriter. Poszczególne tematy możemy przypisać do konkretnych członków zespołu. Mamy kontrolę nad tym, czy dany użytkownik będzie mógł tworzyć nowe analizy, czy skupić się na samym tworzeniu treści do już istniejących analiz.

Kanibalizacja

Jeśli mamy plan, który umożliwia połączenie z Google Search Console, otrzymujemy także sugestie odnośnie kanibalizacji treści wraz z linkami i wskaźnikiem wyświetleń oraz zakresu podobnej treści.

Kanibalizacja, czyli konkurowanie różnych artykułów i podstron na te same frazy. Jeśli treści są bardzo podobne, możemy rozważyć np. połączenie artykułów w jeden lub i przeredagowanie.

NEURONwriter - analiza kanibalizacji

Integracje

Aplikacja posiada kilka integracji, a w przyszłości może pojawić się ich więcej.

Wtyczka do WordPress sprawia, że możemy importować i eksportować istniejącą treść z postów. Działa to całkiem dobrze i na pewno może ułatwić pracę.

Integracja z Google Search Console (GSC) sprawia, że mamy bezpośredni podgląd kliknięć, wyświetleń i innych danych pobranych bezpośrednio z GSC.

NEURONwriter integracja wordpress

Przyszłe funkcje

W przypadku, gdy brakuje nam jakiejś funkcji na ten moment, możemy sprawdzić, czy nie ma jej w planach. Publicznie dostępna mapa drogowa (plan rozwoju aplikacji), sprawia, że mamy wgląd w planowanie i rozważane funkcjonalności. Co więcej, sami możemy zagłosować lub dodać nową propozycję.

NEURONwriter road mapa

Cennik NeuronWriter 2024

NeuronWriter oferuje różne plany cenowe i w naszej ocenie są one bardzo konkurencyjne. Są znacznie bardziej przystępne niż u wielu rozwiązań konkurencji. Najbardziej opłaca się subskrypcja w planie rocznym, dzięki czemu zaoszczędzimy na kosztach. Najczęściej tworzenie treści i tak rozkłada się na wiele miesięcy.

Cennik NeuronWriter 2024

Plan Bronze

Podstawowy plan pozwalający na zarządzanie 2-oma projektami i 25 tekstami w miesiącu. Świetnie sprawdzi się dla blogera hobbysty lub początkującego copywritera.

Plan Silver

W tym planie cenowym możemy mieć już 5 projektów i przeprowadzić 50 analiz treści w miesiącu. Będziemy mieć też 2 razy więcej kredytów w generatorze treści.

Plan Gold

W wyższym planie Gold mamy już 10 projektów i 75 analiz i jeszcze więcej kredytów AI. Dodatkowo możemy sprawdzić nasze teksty narzędziem do antyplagiatów oraz zintegrować z GSC lub WordPressem.

Plany Platinum i Diamond

Najwyższe plany oferują jeszcze więcej projektów, kredytów i świetnie sprawdzą się do częstego pisania, agencji i specjalistów SEO oraz optymalizacji treści dla wielu klientów.

PlanCenaProjektyAnaliza SERPKredyty AIInne
Bronze19 €/msc22515 000 
Silver37 €/msc55030 000 
Gold57 €/msc107545 000sprawdzanie plagiatów 75x/msc, integracje
Platinum77 €/msc2510060 000sprawdzanie plagiatów 100x/msc, integracje
Diamond97 €/msc5015075 000sprawdzanie plagiatów 150x/msc, integracje
*Ceny w planie rocznym

NeuronWriter wersja próbna

Jeśli nie masz pewności czy chcesz subskrybować płatny plan NeuronWriter, możesz skorzystać z wersji próbnej Neuron-Minimal, żeby przetestować aplikację i zapoznać się z tym, jak funkcjonuje.

NeuronWriter wersja trial

Alternatywy

Podczas gdy NeuronWriter jest świetnym narzędziem do pisania, istnieją również inne alternatywy dostępne na rynku, którymi możesz się zainteresować. Choć zakres funkcjonalności może się różnic, niektóre z podobnych i popularnych programów do pisania AI oraz optymalizacji treści pod SEO to:

Podsumowanie recenzji NeuronWriter

NeuronWriter to imponujące narzędzie content intelligence, czyli m.in. do pisania AI, analizy treści, wyników SERP i konkurencji. Może ono pomóc użytkownikom poprawić nie tylko jakość treści, ale i widoczności całej domeny. Narzędzie oferuje wiele funkcji, w tym informacje zwrotne w czasie rzeczywistym, sugestie dotyczące optymalizacji treści oraz narzędzie do sprawdzania plagiatów. Przyjazny interfejs i sugestie AI sprawiają, że jest to rozsądny wybór dla każdego, kto zajmuje się optymalizacją treści.

Zalety

  • Sugestie optymalizacji bazujące na NLP
  • Zaawansowany edytor treści z wyszukiwarką obrazów i wskaźnikiem czytelności
  • Narzędzia do analizy SERP i konkurencji
  • Narzędzie do sprawdzania plagiatów
  • Dostępna integracja z GSC
  • Obsługuje wiele języków
  • Narzędzia do pisania AI
  • Przyjazne plany cenowe.

Wady

  • Ograniczona liczba szablonów treści
  • Brak narzędzia do sprawdzania pisowni
  • Z uwagi na mnogość funkcji wymaga chwili na zapoznanie się i poruszanie po panelu (na szczęście jest dostępny samouczek).

Wykorzystaj narzędzie do pisania i optymalizacji treści

Jeśli szukasz narzędzia do pisania, które pomoże Ci stworzyć wysokiej jakości i profesjonalne treści, NeuronWriter jest świetnym wyborem. Jest narzędzie, które cenowo wypada bardzo dobrze na tle konkurencji. A liczne funkcjonalności sprawiają, że jest ono bardzo użyteczne.

Dzięki sugestiom dotyczącym tworzenia i planowania treści, narzędziom do pisania AI, NeuronWriter może pomóc Ci poprawić widoczność całych domen w wynikach wyszukiwania oraz jakość dostarczanej treści. Jeśli jeszcze nie masz pewności co do przydatności tej aplikacji, wypróbuj NeuronWriter w bezpłatnej wersji próbnej i oceń, jak się sprawdzi w Twoim przypadku.

Redakcja Jobleer
Redakcja Jobleerhttps://www.jobleer.pl
W jobleer.pl pomagamy w osiągnięciu sukcesu zawodowego poprzez omawianie trendów technologicznych, wskazówek dotyczących pracy i kariery w Polsce i za granicą. Wierzymy, że dostęp do jakościowej wiedzy, zasobów i kursów ma kluczowe znaczenie dla wydajności pracy, lepszych możliwości i rozwoju kariery.
RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!

Popularne

zapis na newsletter i akademia jobleer

🚀 Odkryj moc AI w Twoim biznesie - w praktyce!

Newsletter, który jest bezpłatnym, praktycznym mini-kursem AI dla Przedsiębiorców! 🎓 Odkryj:

✍️ Tworzenie tekstów z AI
🎯 AI w marketingu strategicznym
🗣️ Sekrety ChatGPT
🤖 Chatboty AI w obsłudze Klienta
👩‍💼 Dedykowani asystenci AI
🎨 Sprawne tworzenie grafik
⚙️ Automatyzuj z no code

Sprawdź skrzynkę email i potwierdź subskrybcję klikając w link!